понеділок, 8 квітня 2019 р.

Здоровий спосіб життя: їж, тренуйся, живи!

   Сучасний світ відкриває перед нами великі можливості, ми поспішаємо жити не замислюючись над тим, що іноді потрібно зупинитися, потурбуватися про себе, про своє життя, лише здорова людина відчуває себе повноцінною особистістю, і лише здорова людина приносить користь суспільству. 
   Здоров’я треба шанувати, не втрачати, а примножувати. Дбаючи про своє здоров’я, ми дбаємо про здоров’я майбутніх поколінь усієї нашої української нації. Зберегти його допоможе здоровий спосіб життя. Пам’ятайте про це щохвилини, щогодини. 
   7 квітня міжнародне співтовариство відзначає Всесвітній день здоров'я. 
   У рамках відзначення Всесвітнього Дня здоров’я в районній бібліотеці для дітей з учнями 7 – А та 7 – Б класів Новобузької ЗОШ№1, юними вихованцями козацької школи бойового звичаю «Бузький Спас» проведено День здоров’я «Здоровий спосіб життя: їж, тренуйся, живи!». До заходу були залучені спеціалісти різного профілю – лікар – фтізіатор Максименко С.В., Дон Тетяна Богданівна - людина, яка подолала багато невиліковних хвороб за допомогою активного, здорового способу життя (обливання, загартування, фізичних вправ, раціональному харчуванню), Сільвестров Ю.П. майстер масажу і правок (реабілітолог), Завальнюк О.В. учасник районних, обласних, Всеукраїнських спортивних змагань. 



   Після заходу О.Д.Сухорукова та Торопчина Л.В. запросили на змагання по перетягуванню канату (перемогли учасники з 7 – А класу та отримали знаряддя для ігри в теніс), завершили 50 – метровим забігом. Переможці забігу отримали медалі, а учасники солодкі призи. Спонсори призів – Завальнюк О.В.(медалі), Чупіра П.(солодощі). 



   У рамках відзначення Дня здоров’я у бібліотеці діяла книжкова виставка «Здоров'я мати - вік біди не знати», де окрім книг представлені нагороди (медалі, кубки, пам’ятні знаки) учасників спортивних змагань, проведено огляд літератури, переглянуто фільм «Охоронці здоров’я». 



Немає коментарів:

Дописати коментар